Η δικαίωση της στρατηγικής επιλογής για επέκταση των δραστηριοτήτων της στην κατηγορία των οικιακών συσκευών το 2019 της Πλαίσιο Computers φάνηκε με το πιο τρανό τρόπο το 2021, πετυχαίνοντας αύξηση πωλήσεων στο πρώτο εξάμηνο του 2021 περίπου 150% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο 2020.
Σε μια εποχή πανδημίας το επίπεδο των πωλήσεων της εταιρείας προσεγγίζει αυτό του εξαμήνου του 2008, της χρονιάς που κατέγραψε τον υψηλότερο κύκλο εργασιών, γεγονός που επιβεβαιώνει την εμπιστοσύνη του κοινού στο brand name.
Έχοντας ως δεδομένο ότι στην post-Covid οικονομία ο καταναλωτής θέλει να μπορεί να εργάζεται από παντού, να παραγγέλνει από κάθε κανάλι και να παραλαμβάνει γρήγορα και στο σημείο και στο χρόνο που τον βολεύει, το Πλαίσιο επενδύει περαιτέρω σε υποδομές σε Logistics, e-Commerce και Omni Channel, που θεωρεί πολύ ουσιαστικότερες από το μέγεθος του δικτύου.
Μεταξύ άλλων, ανακοίνωσε την επένδυση ύψους 2,9 εκατ. ευρώ, που αφορά στην επέκταση των εγκαταστάσεών της στη Μαγούλα, ενώ το μότο του ομίλου για το φυσικό κατάστημα εστιάζεται στην εξατομικευμένη εμπειρία του καταναλωτή.