100GameChangers
  • Home
  • Big Companies
  • Startups

LIDL ΕΛΛΑΣ: Με σύμμαχο την παράδοση, τη φιλοσοφία καινοτομίας και συνεχούς βελτίωσης

LIDL ΕΛΛΑΣ: Με σύμμαχο την παράδοση, τη φιλοσοφία καινοτομίας και συνεχούς βελτίωσης
Spread the love

Η Lidl Ελλάς είναι η μεγαλύτερη αλυσίδα εκπτωτικών καταστημάτων (discount) σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα και μία από τις τρεις μεγαλύτερες αλυσίδες λιανικής με εκτιμώμενο τζίρο πάνω από 1,7 δισ. ευρώ. Ιδρύθηκε ως θυγατρική της Lidl Stiftung & Co. KG το 1996 στη Σίνδο της Θεσσαλονίκης, το 1998 άνοιξε το πρώτο κέντρο logistics – με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και γερμανικά πρότυπα – στη Γέφυρα Θεσσαλονίκης και ξεκίνησε τη λειτουργία της στην Ελλάδα τρία χρόνια αργότερα, με τα εγκαίνια των καταστημάτων σε δέκα πόλεις της βόρειας και κεντρικής Ελλάδας (Θεσσαλονίκη, Περαία, Σκύδρα, Κιλκίς, Σέρρες, Δράμα, Ξάνθη, Κομοτηνή, Λαμία, Λιβαδειά) στις 9 Ιουνίου του 1999.
Σήμερα η Lidl Ελλάς λειτουργεί 226 καταστήματα, διαθέτει 5 κέντρα logistics πανελλαδικά και απασχολεί συνολικά περισσότερους από 6.500 εργαζομένους στη χώρα μας, συνεχίζοντας να επενδύει στον εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεων και στην καινοτομία.
Έχοντας την τεχνογνωσία, την εμπειρία και τη φιλοσοφία της μητρικής εταιρείας, που διατηρεί την έδρα της στο Νέκαρζουλμ της Βάδης-Βιρτεμβέργης στη Γερμανία από το 1930 κι ως μέλος ενός παγκόσμιου ομίλου λιανικής όπως το Schwarz Gruppe, η Lidl Ελλάς πρωτοπορεί και στον ψηφιακό μετασχηματισμό του κλάδου στην Ελλάδα.
Πριν από μερικές εβδομάδες (11-13/12) ολοκληρώθηκε με την υποστήριξη της Lidl Ελλάς ο πρώτος μαραθώνιος καινοτομίας, ανάπτυξης λύσεων και εφαρμογών «SUP Free hackathon» στο πλαίσιο της εθνικής καμπάνιας «Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης», για την επιλογή πρωτότυπων ιδεών που μπορούν να μετασχηματιστούν σε ολοκληρωμένες εφαρμογές ή σε παραγωγικές λύσεις για μια ζωή χωρίς πλαστικά μιας χρήσης.
Το εργαστήριο «SUP Free Innovation Lab», το οποίο υποστηρίζεται από τη Lidl Ελλάς, έχει στόχο την προώθηση νέων αναπτυσσόμενων τεχνολογιών (disrupting technologies) σε θέματα αειφορίας και προστασίας του περιβάλλοντος. Μάλιστα, αποτελεί μέρος της διεθνούς στρατηγικής του ομίλου Schwarz για τα πλαστικά «REset Plastic», στην οποία συμμετέχει και η Lidl Ελλάς και συγκεκριμένα στo πεδίo δράσης REsearch.

www.lidl-hellas.gr


Spread the love
Next article PFIZER HELLAS: Πρώτη στην έρευνα εμβολίων, στα καινοτόμα φάρμακα και στις τεχνολογίες αιχμής

Kατηγορίες

  • Big Companies
  • Big Companies 21
  • Big Tech & Scaleups
  • Startups

Σχετικά

Το 100gamechangers.gr είναι μια ειδική έκδοση του Startupper Mag

Επικοινωνία

[email protected]
+30 210 32 49 222

Share the joy