100GameChangers
  • Home
  • Big Companies
  • Startups

EXITBEE: Το «κρυφό όπλο» του ηλεκτρονικού εμπορίου

EXITBEE: Το «κρυφό όπλο» του ηλεκτρονικού εμπορίου
Spread the love

H ExitBee μπορεί να χαρακτηριστεί ένα από τα «success stories» του Egg της Eurobank, ενός από τους πρώτους επιχειρηματικούς επιταχυντές της χώρας μας και παράδειγμα του πώς μια απλή σχετικά ιδέα για ένα σημερινό πρόβλημα στο ηλεκτρονικό εμπόριο μπορεί να αποδειχθεί «χρυσοφόρα». H ExitBee στοχεύει στην αγορά διαφήμισης στο Internet μέσω banner δημιουργώντας ένα νέο κανάλι διαφήμισης για επιχειρήσεις ή διαφημιστικές εταιρείες που επιθυμούν να προβάλουν ένα διαφημιστικό μήνυμα και μια νέα πηγή εσόδων. Χρησιμοποιώντας έξυπνους αλγόριθμους, η ExitBee αναλύει τη συμπεριφορά των χρηστών κατά τη διάρκεια της παραμονής τους σε ένα site, προβλέπει την πρόθεση εξόδου τους από τη σελίδα και στοχεύει τους χρήστες με διαφημιστικές καμπάνιες κατά την έξοδό τους. Το σύστημα της ExitBee βελτιώνει σημαντικά τις αποδόσεις των banner, ενώ παράλληλα η διαφήμιση είναι σχετική και με τα ενδιαφέροντα του επισκέπτη, όπως αυτά έχουν καταγραφεί και αξιολογηθεί με βάση την προηγούμενη συμπεριφορά του (κατά την παραμονή του στη σελίδα, σύμφωνα με την αντίδρασή του σε προηγούμενες καμπάνιες κ.λπ.). Η ExitBee ιδρύθηκε από τον Παύλο Λινό, έχει δεχτεί χρηματοδότηση από το επενδυτικό κεφάλαιο Uni.Fund και ήδη έχει εκατοντάδες πελάτες στο εξωτερικό και παρουσιάζει εκθετική ανάπτυξη.

 

www.exitbee.com


Spread the love
Previous articleCYRUS: H Startup του Δημόκριτου που θα μας «προμηθεύει» υδρογόνοNext article FLEXCAR: Μια Startup αλλάζει το τοπίο στη μίσθωση αυτοκινήτων

Kατηγορίες

  • Big Companies
  • Big Companies 21
  • Big Tech & Scaleups
  • Startups

Σχετικά

Το 100gamechangers.gr είναι μια ειδική έκδοση του Startupper Mag

Επικοινωνία

[email protected]
+30 210 32 49 222

Share the joy