H Warply είναι σήμερα η ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα των προγραμμάτων loyalty, με μεγάλη εξειδίκευση στα omnichannel προγράμματα πιστότητας, με καινοτόμες λύσεις στο mobile και στις ψηφιακές πληρωμές. Χάρη στο έργο της, το 2020 η Warply διακρίθηκε ως «Loyalty Agency of the Year», αλλά και ως «Mobile Agency of the Year», ενώ λάνσαρε δεκάδες νέους πελάτες σε Ελλάδα, ΕΜΕΑ και Ν. Αμερική και συνεχίζει δυναμικά. Επικεφαλής της είναι ο Γιάννης Δοξαράς, CEO και ιδρυτής της εταιρείας, ένας άνθρωπος που διακρίνεται για την εξαιρετική ευφυΐα του και το όραμα του για να κάνει τη ζωή μας πιο όμορφη, με τις υπηρεσίες που εφευρίσκει.
Στην πράξη, η Warply προσφέρει σε κάθε επιχείρηση τη δυνατότητα να καταγράφει τις αγορές, το προφίλ και τις προτιμήσεις των πελατών της και να τους επιβραβεύει με διάφορους τρόπους, έτσι ώστε αυτοί να βρίσκονται «κοντά» στην επιχείρηση και να αυξάνουν τις αγορές τους. Η εταιρεία έχει αναπτύξει επίσης μια πρωτοποριακή υπηρεσία «mobile wallet as a serv- ice» και μετά την οποία προσφέρει σε επιχειρήσεις, καθώς και ανέπαφες πληρωμές μέσα από το κινητό. Ο συνδυασμός αυτών των λύσεων δίνει στους εμπόρους ένα εξαιρετικό εργαλείο ψηφιακού μετασχηματισμού αλλά και ένα δυνατό ανταγωνιστικό «όπλο» στη φαρέτρα τους.
Η τεχνολογία αιχμής, σε συνδυασμό με την τεχνογνωσία που προσφέρει η Warply, είναι και ο βασικός λόγος που η εταιρεία ηγείται σήμερα αυτής της αγοράς του loyalty, με εκατοντάδες πελάτες και διακρίσεις σε παγκόσμιο επίπεδο. Στo «τοπίο» των συνεργασιών, αξίζει να αναφέρουμε ότι η Warply επιλέχθηκε από τη Mastercard στο πλαίσιο του προγράμματος Mastercard Start Path και πλέον αποτελεί συνεργάτη της σε παγκόσμιο επίπεδο. Εκτός αυτού, η Warply έχει συνεργαστεί επανειλημμένα με το ελληνικό δημόσιο, λανσάροντας προϊόντα στους πιο νευραλγικούς τομείς, όπως ο τουρισμός (Visitgreece App), οι εξαγωγές (exportsgreece.com) και η εποπτεία της αγοράς λιανικής (ekatanalotis.gov.gr).
Κοιτάζοντας κανείς την πορεία της μέχρι σήμερα, αντιλαμβάνεται ότι με μικρά και σταθερά βήματα, η Warply έχει καταφέρει να κάνει το επιτυχημένο Scale up που κάθε Startup ονειρεύεται, προσεγγίζοντας μεγάλους τζίρους και συνεργασίες κυρίως στο εξωτερικό. Όπως έχει δηλώσει πολλές φορές η ομάδα της, το «μυστικό» της επιτυχίας είναι η καινοτομία, στην οποία η εταιρεία επενδύει σταθερά, διαφοροποιούμενη από τον ανταγωνισμό παγκοσμίως.