100GameChangers
  • Home
  • Big Companies
  • Startups

SKROUTZ: Ο ορισμός του ψηφιακού εμπορίου

SKROUTZ: Ο ορισμός του ψηφιακού εμπορίου
Spread the love

Οι μηχανές αναζήτησης προϊόντων και τα marketplaces γενικά αυτήν τη στιγμή κυριαρχούν στο παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο, συγκεντρώνοντας με τον έναν ή τον άλλον τρόπο πάνω από το 50% του κοινού online. Αυτό συμβαίνει γιατί ο υποψήφιος πελάτης έχει πρόσβαση σε χιλιάδες προϊόντα και καταστήματα, αξιολογήσεις και άμεση εικόνα για την τιμή και τα χαρακτηριστικά ενός προϊόντος και όλα αυτά μέσα σε λίγα λεπτά. Ιδρύθηκε το 2005 από τον Γιώργο Αυγουστίδη, τον Γιώργο Χατζηγεωργίου και τον Βασίλη Δήμο και πλέον δύο μεγάλα επενδυτικά κεφάλαια συμμετέχουν και υποστηρίζουν την εταιρεία. Πάνω από 7.000 ηλεκτρονικά καταστήματα συμμετέχουν στο marketplace με πάνω από 40 εκατομμύρια επισκέψεις να πραγματοποιούνται τους τελευταίους μήνες του 2020(!), με τα ηλεκτρονικά καταστήματα να πληρώνουν ένα μικρό ποσό για κάθε κλικ που γίνεται σε αυτά. Μπορεί να έχουν δημιουργηθεί κάποιες στρεβλώσεις με το ανελέητο κυνήγι της χαμηλότερης τιμής, με κακούς εμπόρους που πουλάνε κάτω του κόστους ή με αθέμιτες πρακτικές, αλλά σε κάθε περίπτωση η Skroutz άλλαξε το τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, ελέγχει σε μεγάλο βαθμό τις στρεβλώσεις, ενώ εξελίσσει συνεχώς υπηρεσίες για να υποστηρίξει περαιτέρω το ηλεκτρονικό εμπόριο στη χώρα μας μέσω της δυνατότητας άμεσης αγοράς των προϊόντων που φιλοξενούνται στις σελίδες του αλλά και με την προσφορά υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου σε εμπόρους που δεν έχουν ηλεκτρονικό κατάστημα.

 

www.skroutz.gr


Spread the love
Previous articlePERSADO: Τα «γραπτά μένουν» ειδικά αν τα γράφουν «ρομπότ»Next article SPITOGATOS: Το marketplace της κτηματαγοράς

Kατηγορίες

  • Big Companies
  • Big Companies 21
  • Big Tech & Scaleups
  • Startups

Σχετικά

Το 100gamechangers.gr είναι μια ειδική έκδοση του Startupper Mag

Επικοινωνία

[email protected]
+30 210 32 49 222

Share the joy