Πώς η πολυετής έρευνα, η βαθιά γνώση στις τεχνολογίες των δεδομένων, το παρεΐστικο κλίμα και η συνεργατική διάθεση έκαναν μια Startup εταιρεία να μεγαλώνει καθημερινά μαζί με τους πελάτες της.
Αν, τη στιγμή που γράφεται αυτό το κείμενο, γνωρίζατε ποια επιχείρηση χρειάζεται τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας, τι θα κάνατε; Αν δεν ήταν μόνο μία, αλλά πολλές επιχειρήσεις που σας χρειάζονται και είχατε την ευκαιρία να τις ταξινομήσετε με κριτήριο τα προσδοκώμενα έσοδα που θα σας αφήσουν; Ποιο θα ήταν το επόμενό σας βήμα; Και αν η λήψη της παραπάνω πληροφορίας αποτελούσε μια συνεχή real-time διαδικασία;
Η επιχειρηματική δραστηριότητα συμβαίνει διαρκώς γύρω μας. Επιχειρήσεις ανοίγουν και κλείνουν, αναπτύσσουν νέες εμπορικές δραστηριότητες, παίρνουν δημόσια έργα ή δημιουργούν χρέη. Οι ρόλοι στις διοικήσεις μεταβάλλονται, οι ιδιοκτησίες αλλάζουν χέρια και η αδιάκοπη αυτή πορεία αναδεικνύει ιδανικούς πελάτες, σχέσεις, επιχειρηματικές ευκαιρίες και κακοτοπιές. Η πλατφόρμα Linked Business στηρίχτηκε πάνω στην εξής μεγαλόπνοη ιδέα. Η επιχειρηματική δραστηριότητα συμβαίνει, αλλά στο εξής θα καταγράφεται και θα αναλύεται σε πραγματικό χρόνο, σε ένα διαδραστικό υπερμητρώο, το οποίο θα παρέχει τα πιο ολοκληρωμένα B2B business leads της αγοράς, εμπλουτισμένα περαιτέρω με στοιχεία για την «υγεία» της κάθε επιχείρησης.
Η ερευνητική δουλειά χρόνων μιας παρέας από το Ερευνητικό Κέντρο «Δημόκριτος» πάνω στην αξιοποίηση των ανοικτών δεδομένων μπολιάστηκε με τεχνολογίες big data, τεχνητής νοημοσύνης και permission marketing, με αποτέλεσμα τη δημιουργία μιας Startup με αξιοπρόσεκτη πορεία, εκεί, στις αρχές του 2018. Προσπερνώντας τα διστακτικά πρώτα βήματα των Startups και συνεχίζοντας με εντυπωσιακά άλματα, η Linked Business ανακοίνωσε γρήγορα μεγάλες συνεργασίες, όπως η L’Oréal, το ΤΜΕΔΕ και η CNL Capital. Ακολούθησε η καταξίωση και το σημαντικό awareness, μέσα από την κατάκτηση του 9ου διαγωνισμού καινοτομίας και τεχνολογίας της Εθνικής Τράπεζας, NBG Business Seeds, με την επικράτηση ανάμεσα σε 331 συμμετοχές. Η απήχηση της κατάκτησης και η διαρκής προσαρμογή της υπηρεσίας σε πραγματικές ανάγκες πελατών, απέφερε νέες μεγάλες συνεργασίες σε μια πορεία που συνεχίστηκε αδιάκοπα ακόμα και εντός της κρίσης COVID-19. Ενδεικτικά ονόματα; Vodafone, 3Ε, ΕΥΔΑΠ, PwC, Qualco και ΕΚΕΤΑ. Επιπλέον, η συμμετοχή στο Visa Innovation Program τράβηξε για πρώτη φορά τα βλέμματα των τραπεζών. Και στη διάρκεια αυτής της πορείας, η πλατφόρμα εξελίχθηκε στη Σουίτα Εργαλείων LB.
Ποια είναι τα αποτελέσματα της έξυπνης πληροφόρησης LB; Ένα συνεχές B2B sales lead generation, το οποίο αλλάζει τους συσχετισμούς στο ελληνικό επιχειρηματικό τοπίο. Λένε ότι η πώληση σε νέους πελάτες κοστίζει τουλάχιστον πέντε φορές συγκριτικά με την πώληση σε υφισταμένους. Η LB πληροφόρηση, λοιπόν, σχετικά με την εμπορική δραστηριότητα των υφιστάμενων εταιρειών – πελατών αποκαλύπτει διαρκώς νέες ευκαιρίες cross-selling και upselling. Επιπλέον όμως, και η ανεύρεση νέων πελατών λαμβάνει χώρα απρόσκοπτα, με τους ιδανικούς δυνητικούς νέους πελάτες να γεμίζουν αυτόματα τη βάση του LB πελάτη, ή και απευθείας το CRM του με τη χρήση του LB API. Όλα τα καφέ της χώρας. Όλα τα spa που έχουν παράλληλα και υπηρεσίες νυχιών και κομμωτηρίου. Όλα τα εστιατόρια της Αττικής τα οποία λειτουργούν από πέντε χρόνια και πάνω. Όλες οι επιχειρήσεις λιανικής με τζίρο πάνω από 50.000 ευρώ. Όλες οι ΑΕ στην Κρήτη. Όλοι οι προμηθευτές του Δημοσίου. Κάθε πρώτη εβδομάδα του μήνα, όλα τα γυμναστήρια που έκαναν έναρξη τον προηγούμενο μήνα. Και όλα αυτά, με πλήρη γεωγραφική αποτύπωση, αποκαλυπτικά know-your-customer metrics και δείκτες market intelligence για όλους τους κλάδους.
Η πορεία και τα επιτεύγματα αυτά, σύμφωνα με τους συντελεστές, αποτελούν απόρροια των εξής τριών δομικών συστατικών. Πρώτα-πρώτα, η Linked Business παραμένει μια πολύ δεμένη παρέα ανθρώπων οι οποίοι, αν και κινούνται σε φρενήρεις ρυθμούς, φροντίζουν πάντοτε να περνάνε καλά. Η παρέα αυτή διατηρεί ανοικτές τις πόρτες της σε άτομα που τους αρέσει να δουλεύουν σε περιβάλλον εργασιακής ευφορίας, ταχύτατης ανάπτυξης, συνεργατικότητας αλλά και προσωπικής αυτονομίας. Δεύτερον, το μοντέλο το οποίο πρεσβεύει η Linked Business βασίζεται στην αποτελεσματικότητα. Στο να προσφέρεις δηλαδή υπηρεσίες και προϊόντα εκεί όπου έχεις την άδεια να το κάνεις, χωρίς να ενοχλείς συμβάλλοντας στον σύγχρονο online θόρυβο από πωλησιακές αγγελίες. Ακόμα και η αρχική ιδέα πίσω από την υπηρεσία ήταν «GDPR-ready before it was cool». Τελευταίο αλλά ιδιαίτερα σημαντικό, η παρέα της Linked Business έχει βαθιά στο DNA την πίστη στην ανοιχτή πληροφορία και τη συνεργατικότητα του Web. Ιδιότητες οι οποίες επιφέρουν διαφάνεια και αποτελεσματικότητα στις επιχειρηματικές κινήσεις. Έτσι, μετά τον Παλμό της Αγοράς, τον οποίον εκδίδει σε μηνιαία βάση, το επόμενο βήμα ονομάζεται ειδησεογραφική πλατφόρμα LB News. Μια πλατφόρμα δηλαδή με ανοικτά αντικειμενικά εταιρικά νέα, με πρωτογενή πληροφορία απευθείας μέσα από τα big data της πλατφόρμας Linked Business.
LINKED BUSINESS
Έξυπνη πληροφόρηση για αποτελεσματικές επιχειρηματικές αποφάσεις.
Τη Linked Business και τον ιδρυτή της, τον Μιχάλη Βαφόπουλο, τους γνώρισε το ευρύ κοινό ως «νικητές» στον 9ο Διαγωνισμό νεοφυούς επιχειρηματικότητας, «Καινοτομίας & Τεχνολογίας» της Εθνικής Τράπεζας. Η αφετηρία τους όμως ήταν το Εθνικό Κέντρο Έρευνας Φυσικών Επιστημών «ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ», όπου γεννήθηκε η ιδέα,μέσα από την έρευνα.
Σήμερα, η Linked Business παρέχει το σύνολο των διαθέσιμων B2B δεδομένων για τις ελληνικές επιχειρήσεις, καθώς και τα εργαλεία ανάλυσης και λήψης αποφάσεων για όλους τους κλάδους της αγοράς. Η εταιρεία έχει δημιουργήσει, ουσιαστικά, ένα «ζωντανό υπερμητρώο» της ελληνικής επιχειρηματικότητας, βασισμένο σε ανοικτά δημόσια δεδομένα, μέσα στο οποίο τοποθετούνται και διασυνδέονται οι επιχειρηματικές οντότητες στην Ελλάδα (εταιρείες και πρόσωπα). Τα λεγόμενα μεγάλα δεδομένα και η ανάλυσή τους μέσα από καινοτόμες τεχνολογίες είναι «Game Changer» για μια σειρά τομέων και αγορών, αφού δίνουν στις επιχειρήσεις μοναδική πληροφόρηση που μπορεί να μετατραπεί σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Έτσι, η Linked Business επιτρέπει σε κάθε ενδιαφερόμενη επιχείρηση να ανακαλύψει και να κατανοήσει τις τάσεις της αγοράς, τους δυνητικούς πελάτες και τον ανταγωνισμό της. Παράλληλα, της δίνει τη δυνατότητα να «γνωρίσει» τον πελάτη της («Know Your Client») και να ξέρει μέσα από τα ανοιχτά αντικειμενικά και δημοσιοποιημένα στοιχεία με ποια επιχείρηση συνεργάζεται ή έχει απέναντί της.
Πρόκειται για ιδιαίτερες καινοτόμες λύσεις, τις οποίες δείχνουν να προτιμούν και μεγάλες εταιρείες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η Vodafone, η οποία το 2019 επέλεξε τη Linked Business για να παράσχει λύσεις νέας γενιάς.