Κάπου στο 2014 ο «κομπιουτεράς» Κωνσταντίνος Στρουμπάκης ιδρύει την Apifon στη Θεσσαλονίκη και μέσα σε λίγα χρόνια η προηγμένη πλατφόρμα της τότε Startup αποκτά ένα τεράστιο πελατολόγιο με μεγάλες εταιρείες όπως η IKEA και η H&M και συνεργασίες με Google, Viber και IBM μεταξύ άλλων. H εταιρεία είναι σήμερα κερδοφόρα, έχει δεκάδες άτομα ειδικευμένο προσωπικό και αναπτύσσεται συνεχώς. Οι εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία της Apifon για να αυξήσουν το κοινό τους σε διάφορα κανάλια επικοινωνίας, να σχεδιάσουν εκστρατείες, να μετρήσουν τις επιδόσεις τους, να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους και να ενεργοποιήσουν τις αυτοματοποιημένες δραστηριότητες μάρκετινγκ για την αύξηση των εσόδων.
Η Apifon έχει χρηματοδοτηθεί και έχει υποστηριχθεί από το πρόγραμμα NBG Business Seeds της Εθνικής Τράπεζας καθώς και από το EIT Digital Accelerator για ευρωπαϊκές Scaleups και είναι ένα κλασικό παράδειγμα του πώς η τεχνολογική καινοτομία μπορεί να γίνει «Game Changer» σε μια αγορά με παγκόσμια απήχηση, όπως αυτή του mobile marketing, από το μηδέν.
APIFON: Μια παγκόσμια εταιρεία επικοινωνίας marketing