Η μικρή λιανική είναι μια τεράστια αγορά, μέχρι πρότινος μη ψηφιοποιημένη, αφήνοντας τους επιχειρηματίες χωρίς τα απαραίτητα εργαλεία για να προσφέρουν καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες αλλά και για να αντιμετωπίσουν τον ανταγωνισμό. H Intale και ο ιδρυτής της, ο Φάνης Κουτουβέλης, από το 2010 προσφέρει ένα ολοκληρωμένο λογισμικό ως υπηρεσία, το Intale Point, με πάνω από 1.000 παντοπωλεία και περίπτερα να διαχειρίζονται και να ελέγχουν το ταμείο, τις βάρδιες, την αποθήκη, τους προμηθευτές και τους πελάτες τους «μεγαλώνοντας» με αυτόν τον τρόπο την επιχείρησή τους. Χάρη στην ενοποιημένη βάση Intale Singularity Database, που περιέχει πάνω από 30.000 κωδικούς προϊόντων και barcodes, είναι δυνατή η παρακολούθηση της καθημερινής λειτουργίας ενός καταστήματος ή μίνι μάρκετ με στοιχεία, στατιστικά και αναλύσεις σε πραγματικό χρόνο για τον έλεγχο του στοκ και των παραγγελιών. Ουσιαστικά η Intale έχει δημιουργήσει μια ψηφιακή σύνδεση προμηθευτών-παραγωγών και καταστημάτων, χτίζοντας ένα δίκτυο προώθησης νέων προϊόντων και προσφορών σε συγκεκριμένα brands με μεγάλη γκάμα προϊόντων, γεφυρώνοντας το μέχρι σήμερα «χάσμα» ανάμεσα στα καταστήματα, στους μεγάλους προμηθευτές και στις τάσεις της αγοράς, που καθορίζονται από τους Έλληνες καταναλωτές αλλάζοντας τα δεδομένα στη μικρή λιανική.
INTALE: Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των παντοπωλείων