Πώς μια ελληνική εταιρεία δημιουργεί τεχνολογίες και υπηρεσίες που επιτρέπουν σε εταιρείες να επικοινωνούν καλύτερα και πιο αποτελεσματικά με το κοινό τους.
Η AMD Telecom για πολλά χρόνια κινείται ανάμεσα στους μεγά- λους τεχνολογικούς κολοσσούς κάπως αθόρυβα για τα δεδομένα της ελληνικής Startup σκηνής. Όσο αθόρυβα δηλαδή μπορεί μια εταιρεία να εξυπηρετεί παγκόσμιους γίγαντες, όπως η Microsoft, η Uber και η Revolut. Το 2020 όμως ήταν η χρονιά που τα ονόματα Routee και WayMore, δύο πλατφόρμες που έχει αναπτύξει η AMD Telecom, ακούστηκαν δυνατά σε πάνω από 200 χώρες του κόσμου.
2 0 2 0 – Η Χ Ρ Ο Ν Ι Α Τ Η Σ D I G I T A L Ε Π Ι Κ Ο Ι Ν Ω Ν Ι Α Σ
Αν κάτι έγινε κατανοητό το 2020, αυτό ήταν η ανάγκη των επιχει- ρήσεων για αποδοτική επικοινωνία με το κοινό τους. Το περιβάλλον που δημιούργησε το παγκόσμιο lockdown ώθησε μικρές και μεγά- λες επιχειρήσεις να επιταχύνουν τα βήματα του digital transfor- mation και έπεισε ακόμα και τους πιο δύσπιστους για τα οφέλη της επένδυσης σε υπηρεσίες που θα διευκολύνουν την αλληλεπίδραση μεταξύ ανθρώπων, εφαρμογών και οργανισμών. Σε μια περίοδο που η φράση «digital fatigue» βρίσκεται στην καθημερινότητα κάθε τμήματος marketing, η επιτυχία της επικοινωνίας κρύβεται στη σωστή και αποδοτική στόχευση των μηνυμάτων. Όσοι ενσωμά- τωσαν εγκαίρως συστήματα direct επικοινωνίας με τον τελικό πελάτη είδαν άμεσα αποτελέσματα.
Αυτές οι ανάγκες είναι εξαρχής και ο λόγος ύπαρξης της Routee, μιας πλατφόρμας omnichannel CPaaS (Communications as a Serv- ice) επικοινωνίας. Μέσω της Routee, επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο κατάφεραν να στείλουν αποδοτικές καμπάνιες, διατηρώντας έτσι την κρίσιμη επαφή με τους πελάτες τους. Παρέχοντας ενιαίο περιβάλλον διαχείρισης όλων των διαφορετικών καναλιών (text, email, viber, push notification κ.ά.) και ένα ευέλικτο API, η Routee ήταν έτοιμη να αντεπεξέλθει στις προκλήσεις της εποχής και να παρέχει λύσεις με άμεση απόδοση.
Αν και μια λύση omnichannel επικοινωνίας μπορεί να βοηθήσει έναν οργανισμό να φτάσει πολύ μακριά, η απόδοση της επικοινωνίας εκτοξεύεται όταν στην εξίσωση προστεθούν λύσεις marketing automation. Κάπου εδώ μπαίνει στο πλάνο η WayMore, μια ακόμα πλατφόρμα που ανέπτυξε η AMD Telecom. H WayMore δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες της να οργανώσουν το κοινό τους βάσει της συμπεριφοράς του (behavioral analysis), να χτίσουν προσωποποιημένα προφίλ χρηστών (advanced progressive profil- ing) και να χρησιμοποιήσουν αυτές τις πληροφορίες σε segmented και personalized επικοινωνίες. Ο χρήστης της πλατφόρμας πρέπει απλώς να θέσει αρχικά κάποιους λογικούς κανόνες (If This Then That) και στη συνέχεια η WayMore αναλαμβάνει απολύτως αυτό- νομα την εκτέλεση όλων των communication workflows, ενώ ταυτόχρονα το AI της πλατφόρμας εκπαιδεύεται στις ανάγκες του συγκεκριμένου κοινού και προτείνει αποδοτικότερους τρόπους επικοινωνίας.
Α Ν Α Π Τ Υ Ξ Η Κ Α Ι Ε Π Ε Ν Δ Υ Σ Ε Ι Σ Ε Ν Μ Ε Σ Ω Κ Ρ Ι Σ Η Σ
Μπορεί η κρίση και οι αλλαγές που έφερε στη ζωή μας ο Covid-19 να επιτάχυναν την ανάπτυξη της αγοράς της omnichannel επικοινωνίας και των marketing αυτοματισμών, ωστόσο η AMD Telecom δεν βρέθηκε τυχαία στην κορυφή του κύματος. Η εταιρεία επενδύει σταθερά τα τελευταία χρόνια δεκάδες εκατομμύρια ευρώ στην έρευνα και την ανάπτυξη και έτσι κατα- φέρνει να παράγει προϊόντα και υπηρεσίες που βρίσκονται ανάμεσα στα κορυφαία της κατηγορίας σε παγκόσμιο επίπεδο. Το 2020 κατάφερε στοχευμένα να αυξήσει το ανθρώπινο δυναμικό της κατά 50%, ενώ ταυτόχρονα αύξησε και την παγκόσμια παρουσία της. Με γραφεία σε ΗΠΑ, Μεγάλη Βρετανία, Αυστραλία και 16 ακόμα χώρες, πελατολόγιο σε πάνω από 200 χώρες και ένα επιθετικό πλάνο επέκτασης για το 2021, η AMD Telecom δείχνει να μην έχει όρια στις βλέψεις της.
Παράλληλα, συνεχίζοντας σε ρυθμούς δυναμικής στρατηγικής ανάπτυξης, προχωρά στη δημιουργία νέων ιδιόκτητων κτιριακών εγκαταστάσεων στη Θεσσαλονίκη, ώστε να στεγάσει τουλάχιστον 100 νέες εξειδικευμένες θέσεις εργασίας μέσα στην τρέχουσα χρονιά. Οι θέσεις αυτές θα είναι το κλειδί για το διπλασιασμό του μεριδίου της στην παγκόσμια αγορά, που αποτελεί το στρατηγικό στόχο για το 2021. Παράλληλα υλοποι- είται και το πλάνο περαιτέρω επέκτασης της εταιρείας σε σημαντικές αγορές μέσω τοπικών γραφείων, ο αριθμός των οποίων αναμένεται να φτάσει τα 35 μέσα στο Q2 του 2021.
Τ Ο Ε Π Ο Μ Ε Ν Ο Β Η Μ Α Γ Ι Α Κ Α Θ Ε Ε Π Ι Χ Ε Ι Ρ Η Σ Η
Σκοπός της τεχνολογίας είναι να φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά και να εξυπηρετεί τις ανάγκες τους. Σήμερα αυτό είναι πιο απαραίτητο από ποτέ. Οι νέες συνθήκες απαιτούν από κάθε επιχείρηση –μικρή ή μεγάλη– να διαθέτει ψηφιακή παρουσία και ολοκληρωμένη omnichannel επικοινωνία. Η πολύχρονη εμπειρία της AMD Telecom, καθώς και οι πάνω από 1.200 ενεργοί πελάτες της (Microsoft, UBER, WeChat, Yandex, Viber, AXA Insurance, Mail.Ru, Εθνική Τράπεζα, Aegean Airlines κ.ά.) της επιτρέπουν να διεισδύσει και να κατανοήσει τις εξατομικευμένες ανάγκες των εταιρειών σε κάθε κλάδο ανά τον κόσμο. Χρησιμοποιώντας τεχνολογίες αιχμής και έξυπνους αυτοματι- σμούς, επαναπροσδιορίζει βασικές επιχειρηματικές διαδικασίες σε όλα τα επίπεδα ενός οργανισμού, είτε πρόκειται για μικρές επιχειρήσεις, είτε για κολοσσούς, είτε ακόμα και για μεμονωμένους developers.
Με τη βοήθεια των experts, που παρέχουν 24/7 support, και όπλο την προηγμένη τεχνολογία, κάθε επιχείρηση μπορεί να περάσει με επιτυχία στο επόμενο βήμα και τη νέα εποχή, να καλύψει αποτελεσματικά τις ανάγκες της αλλά και να διευρύνει τους ορίζοντές της με καινούργιες δυνατότητες που θα την οδηγήσουν στην αύξηση της κερδοφορίας της.
AMD TELECOM
Ο παγκόσμιος τηλεπικοινωνιακός πάροχος «made in Thessaloniki».
Η AMD Telecom είναι μια «game changing» τεχνολογική εταιρεία, η οποία ιδρύθηκε το 2000 στη Λητή της Θεσσαλονίκης από τον τότε προγραμματιστή και νυν CEO, Δημήτρη Ρόκο. Σήμερα, η εταιρεία διαθέτει φυσική παρουσία με γραφεία σε 19 χώρες και πάνω από 1.200 εταιρικούς πελάτες και ομίλους.
Στους πελάτες της AMD Telecom περιλαμβάνονται μερικές από τις πιο γνωστές εταιρείες Fortune 500, MNOs, Social Networking Platforms, Global Email Providers και Global Resellers, ανάμεσά τους μεγάλες μηχανές αναζήτησης, η Micro- soft, η UBER, η WeChat, η Yandex, η Revolut, η Viber, η AXA Insurance, η Εθνική Τράπεζα αλλά και η Aegean Airlines.
H αμιγώς ελληνική εταιρεία προσφέρει τα τελευταία 20 χρόνια πληθώρα καινοτόμων υπηρεσιών τεχνολογίας σε 220 χώρες στον κόσμο, που κυμαίνονται από λύσεις ανοιχτής συνδεσιμότητας (open connectivity), υπηρεσίες omnichannel επικοινωνίας και marketing με την αξιοποίηση όλων των διαφορετικών καναλιών (SMS, Email, Viber, Push notification, Voice, κ.ά.), ευέλικτων API, έως και λύσεις δημιουργίας αυτοματισμών ενεργειών marketing και επιχειρησιακών communication workflows.
Η AMD Telecom, έχοντας το μεγαλύτερο ιδιόκτητο δίκτυο επικοινωνιών στον κόσμο, μπορεί και παρέχει tailor made λύσεις και υπηρεσίες σε όλους τους πελάτες της, ανεξάρτητα από το μέγεθος της επιχείρησής τους και τον κλάδο δραστηριότητάς τους.
Μέσα στο πλαίσιο των επενδύσεων στην ανάπτυξη πρωτοποριακών και τεχνολογικά ανεπτυγμένων λύσεων, η εταιρία έχει επεκτείνει τις δραστηριότητές της με δύο «intelligent» business units, τη Routee (Communication Platform as a Service – CPaaS) και τη WayMore (Marketing Automation). Στόχος της AMD Telecom μέσα από αυτές τις δύο εξειδικευμένες πλατφόρμες, είναι να καλύψει τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των επιχειρήσεων σε τοπικό και διεθνές επίπεδο για ψηφιακό μετασχηματισμό.
www.amdtelecom.net | www.routee.net | www.waymore.io